Відділ маркетингу та комунікації
Сектор брендингу
- проведення опитувань та аналізу;
- аналіз та визначення конкурентного середовища;
- позиціонування бренду Університету;
- консультації по використанню бренд буку (корпоративної символіки університету/матеріалів корпоративної айдентики);
- допомога в промоції нових/оновлених освітніх програм;
- пакет промоційних матеріалів для факультетів.
Сектор зовнішньої комунікації
- промоція факультетських подій/заходів;
- допомога в інформаційному супроводі подій, співпраця із відповідальними особами на факультеті за ведення соціальних мереж;
- загальне координування інформаційного висвітлення подій на факультеті;
- допомога у ведені факультетських сайтів (автоматизована система рейтингування);
- спільно з факультетами та підрозділами Університету загальноуніверситетські промоційні та профорієнтаційні заходи.
Сектор внутрішньої комунікації
- надання внутрішньої інформаційної підтримки факультетським заходам;
- інформування про актуальні події та заходи;
- побудова внутрішніх каналів комунікації;
- проведення загальноуніверситетських заходів для розбудови корпоративної культури та підняття професійного духу працівників Університету;
- розробка “кодексу честі” працівника Університету;
- створення каналів для зворотнього зв’язку;
- корпоративна карта працівника/студента.