Працівники Сектори Фотогалерея

Відділ маркетингу та комунікації


Сектор брендингу

  1. проведення опитувань та аналізу;
  2. аналіз та визначення конкурентного середовища;
  3. позиціонування бренду Університету;
  4. консультації по використанню бренд буку (корпоративної символіки університету/матеріалів корпоративної айдентики);
  5. допомога в промоції нових/оновлених освітніх програм;
  6. пакет промоційних матеріалів для факультетів.

Сектор зовнішньої комунікації

  1. промоція факультетських подій/заходів;
  2. допомога в інформаційному супроводі подій, співпраця із відповідальними особами на факультеті за ведення соціальних мереж;
  3. загальне координування інформаційного висвітлення подій на факультеті;
  4. допомога у ведені факультетських сайтів (автоматизована система рейтингування);
  5. спільно з факультетами та підрозділами Університету загальноуніверситетські промоційні та профорієнтаційні заходи.

Сектор внутрішньої комунікації

  1. надання внутрішньої інформаційної підтримки факультетським заходам;
  2. інформування про актуальні події та заходи;
  3. побудова внутрішніх каналів комунікації;
  4. проведення загальноуніверситетських заходів для розбудови корпоративної культури та підняття професійного духу працівників Університету;
  5. розробка “кодексу честі” працівника Університету;
  6. створення каналів для зворотнього зв’язку;
  7. корпоративна карта працівника/студента.