Про нас
Мета діяльності центру:
- забезпечення якісного і всебічного представлення Університету в інформаційному просторі;
- формування позитивного сприйняття Університету;
- популяризація знань про Університет в Україні та за кордоном;
- збільшення фінансових надходжень до Університету за рахунок проектів та за рахунок коштів благодійників;
- формування кола приятелів Університету, що створюють позитивний імідж та підтримують Університет;
- залучення роботодавців для підтримки ними Університету та підвищення якості освітнього процесу;
- сприяння працевлештуванню ка кар’єрному зростанню випускників.
Основні завдання та напрямки роботи Центру:
І. Відділ маркетингу та комунікації:
- розробляє єдину внутрішню та зовнішню маркетингову стратегію Університету;
- розробляє систему якісних критеріїв та кількісних показників маркетингової діяльності Університету, здійснює аналіз іміджевої та рекламно-інформаційної діяльності та пропонує заходи щодо підвищення її ефективності;
- проводить маркетингові дослідження зовнішнього і внутрішнього ринку освітніх послуг;
- проводить рекламні кампанії Університету, моніторинг їх результативності;
- здійснює стратегічне планування та ефективне дотримання комунікаційних стратегій Університету;
- сприяє покращенню внутрішньої комунікації між усіма підрозділами Університету через використання наявних та розробку нових шляхів внутрішньоуніверситетської комунікації;
- забезпечує заходи щодо підтримки та формування корпоративної культури Університету;
- проводить заходи з розширення присутності Університету в інформаційному просторі;
- розробляє стратегію розвитку соціальних мереж та веб-ресурсів Університету;
- веде офіційні сторінки у соціальних мережах та наповнює головний веб-сайт Університету;
- забезпечує моніторинг та аналіз усіх соціальних мереж та веб-ресурсів Університету;
- проводить постійну консультаційну роботу із адміністраторами сторінок соціальних мереж та сайтів усіх підрозділів Університету;
- розробляє основні вимоги та критерії до наповненості сайтів усіх підрозділів Університету, сторінок кафедр та сторінок викладачів;
- розробляє правила використання офіційної символіки Університету, корпоративного стилю та контролює їх дотримання;
- проводить консультування структурних підрозділів Університету, щодо використання офіційної символіки та створення промоційних матеріалів;
- координує підготовку інформаційних матеріалів про Університет, факультети, освітні програми, структурні підрозділи;
- спільно з іншими підрозділами виготовляє промоційну друковану та сувенірну продукції, спрямовану на популяризацію Університету у суспільстві;
- організовує загальноуніверситетські промоційні та профорієнтаційні заходи;
- координує участь Університету у зовнішніх заходах, що впливають на позиції Університету на освітньому ринку.
ІІ. Відділ кар’єрного розвитку та співпраці з бізнесом:
- у співпраці з факультетами, коледжами розробляє та веде базу даних контактів роботодавців;
- розробляє стратегію та проводить заходи націлені на залучення роботодавців до співпраці та підтримки проектів розвитку Університету;
- сприяє факультетам, коледжам у формуванні баз практик студентів;
- долучається до організації та проведення тренінгів, семінарів та екскурсій для студентів, які пов’язані із ефективним працевлаштуванням та професійним розвитком;
- допомагає студентам та випускникам у працевлаштуванні та розвитку їхньої кар’єри.
ІІІ. Відділ розвитку та фандрейзингу:
- проводить моніторинг грантових програм, інформування підрозділів Університету про відкриті грантові можливості;
- веде облік та реєстрацію поданих грантових заяв та проектів;
- проводить навчання та консультації, допомога в оформленні документації для підрозділів Університету щодо грантових заяв;
- готує та допомагає факультетам у підготовці проектних пропозицій для отримання грантів від українських та закордонних фундацій/приватних та урядових фондів;
- підтримує зв’язки, постійний діалог з випускниками Університету, благодійниками, меценатами для залучення нових джерел фінансування Університету;
- координує підготовку та проведення благодійних фандрейзингових заходів;
- надає консультації та допомогу іншим структурним підрозділам Університету в пошуку та залученні додаткових коштів, спрямованих на їхній розвиток;
- долучається до створення та розвитку ендавмент-фонду, приймає участь в формуванні фінансової стратегії Університету.